عضویت در خبرنامه الکترونیک
رييس سامانه 137 شهرداري تهران :

شهروندان کدام مناطق پايتخت درخواست شان از مديريت شهري بيشتر است؟

کد خبر: 73647
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۲:۰۹ ب.ظ

رييس سامانه ۱۳۷ شهرداري تهران گفت:در ۳ ماهه اول امسال بيش از۴۷۴ هزار تماس با اين سامانه برقرار شده است.

به گزارش نداي مردم ،مسعود سليم جوهري با بيان اين مطلب و با تاکيد بر اينکه سامانه ۱۳۷ به طور ۲۴ ساعته به شهروندان خدمات ارايه مي دهد،افزود:همزمان با وقوع حوادث غيرمترقبه در پايتخت ميزان تماس ها و درخواست هاي شهروندان افزايش پيدا مي کند.
وي با اشاره به اينکه سامانه ۱۳۷شهرداري تهران به صورت ۲۴ ساعته به شهروندان خدمات ارايه مي دهد، تصريح کرد: روزانه در بين ساعت ۱۱ تا ۱۲ شاهد بيشترين تماس ها از سوي شهروندان پايتخت با سامانه هستيم.
سليم جوهري با بيان اينکه پيام هاي اعلام شده در کمترين زمان ممکن بررسي و در دستور کار قرار مي گيرد، خاطرنشان کرد: برخي از موارد اعلامي نيز نياز به نظر کارشناسي دارد که قاعدتا به زمان بيشتري نياز دارد.
وي ادامه داد: موارد فوريتي و خطرساز در حوزه هاي خدمات شهري و عمراني نيز بلافاصله پس از اعلام از طرف شهروندان در دستور کار قرار مي گيرد ونسبت به حل آن موارد اقدام مي شود.
رييس سامانه ۱۳۷ شهرداري تهران با تاکيد براينکه سد معبر دستفروشان، لکه گيري معابر و طعمه گذاري براي جانوران موذي از بيشترين تماس هاس دريافتي بوده است، گفت: شهروندان مناطق ۴ ، ۲ و يک بيشترين تماس را با سامانه ۱۳۷ شهرداي پايتخت برقرار کرده اند.
سليم جوهري در پايان با بيان اينکه در طول اين ۳ ماه ۲۵ درصد پيام ها نياز به نظر کارشناسي داشته است، افزود: در حوزه معاونت ها نيز معاونت خدمات شهري بيشترين حجم تماس ها را به خود اختصاص داده است./ آريا

 

دیدگاه کاربران