به گزارش نداي مردم ،مولایی شهردار منطقه از بهبود وضعیت این منطقه در ارزیابی جاری سامانه ۱۸۸۸ خبر داد و گفت: ارزیابی های صورت گرفته از سوی سازمان بازرسی شهرداری تهران نشان از افزایش قابل توجه کیفیت رسیدگی به پیام های شهروندان این منطقه در مقایسه با ارزیابی سال گذشته آن و اجرای اقدامات خوب و موثر این سامانه در جهت جذب ساماندهی و آموزش ناظرین افتخاری و اجرای اقدامات مناسب در جهت افزایش فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در راستای تعمیق فرهنگ نظارت همگانی دارد.
وی افزود: در ارزیابی به عمل آمده منطقه ۲۲ با اخذ نمره ۹۴/۷ در وضعیت عالی قرار گرفته که در مقایسه با ارزیابی گذشته در سال ۹۴ از وضعیت خیلی خوب به رتبه عالی ارتقا یافت.کل پیام ها و شکایاتی که در سال گذشته در سامانه ۱۸۸۸ این منطقه مطرح شده بالغ بر ۶۲۰ پیام بوده که ناحیه ۱ با ۱۱۰پیام،ناحیه ۲ با ۱۰۴ پیام و ناحیه ۴ با ۱۰۰ پیام رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند.
شهردار منطقه ۲۲ یادآور شد: در بخش کاهش گلایه مندی ها در سال ۹۴ در مجموع ۱۱۰ پیام مطرح شده در بخش تاسیسات و خدمات (سراهای محلات و ورزشگاه ها) تعداد گلایه ها و شکایات شهروندان از ۲۷ پیام به ۱۸، پرداخت حقوق کارگران پیمانکاران از ۲۵ به ۱۲،سد معبر دستفروشان از ۱۷ به ۱۰،آبیاری فضای سبز از ۱۶ به ۷ و جمع آوری نخاله ها از ۱۶ به ۷ کاهش پیدا نموده است که در سال ۹۵ این تعداد پیام در مجموع به ۷۱ پیام کاهش یافته است.