عضویت در خبرنامه الکترونیک
شهردارمنطقه ۱۰:

روابط عمومی گوش و زبان هر سازمان پویاست

کد خبر: 85939
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۳:۰۱ ب.ظ

همزمان با گرامی داشت هفته ارتباطات و روابط عمومی شهردار در نشست صمیمی با پرسنل اداره روابط عمومی منطقه و نواحی فرارسیدن این هفته را به آنان تبریک گفت.

به گزارش نداي مردم ،در این برنامه که با حضور عباس بابازاده شهردار منطقه، مصطفی علیپور معاون توسعه منابع انسانی،علی طهماسبی مدیر روابط عمومی و جمعی از پرسنل روابط عمومی منطقه و نواحی برگزار شد شهردار منطقه با تاکید بر نقش موثر روابط عمومی در رشد و معرفی یک سازمان گفت: روابط عمومی گوش و زبان وبلند گوی یک سازمان است و به عنوان مقوله‌ای پیچیده می‌تواند با پوشش و انعکاس به موقع فعالیت ها و اخبار سازمان ضمن اطلاع رسانی از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته شهروندان را نیز از خدمات آگاه کند.

وی موفقیت در امور را مرهون اطلاع رسانی دقیق و به موقع و تلاش های نیروهای خدوم و زحمت کش برشمرد و افزود:شهرداری تهران در ۱۲ سال اخیر یکی از پرافتخار ترین دوران را سپری کرده است و کارهای بزرگی که در شهر تهران در حوزه های مختلف صورت گرفته حتی الگویی برای سایر شهرهای بزرگ و برخی کشورها شد و این تغییرات قابل درک است.

شهردار منطقه با تاکید بر روابط عمومی پویا و بیدار استفاده از نیروهای متخصص، زبده،شایسته و با صلاحیت را به عنوان یکی از ارکان مهم هر سامانی برشمرد و افزود: روابط عمومی به خاطر پیوستگی با روح و جان مردم ارزش و اهمیت زیادی دارد و می بایست تلاش کند تا سازمان را آنطور که شایسته تلاش و زحمات است به همه معرفی کند.

شهردار منطقه افزود: روابط عمومی پویا و بیدار موجب ایجاد جنب و جوش در سایر بخش ها می شود و نواحی و محلات نیز باید به این جایگاه برسندو با انعکاس امور و زحمات مدیریت شهری و شفاف سازی و عینی سازی با ابزارهای گوناگون برای تامین آسایش و رفاه شهروندان ، آنان را نیز ترغیب به مشارکت نمایند ودر افزایش حس تعلق و رضایت مندی پرسنل کوشا باشند.

وی ضمن قدردانی از مدیر و پرسنل روابط عمومی منطقه و نواحی، موفقیت های حاصله را مرهون جایگاه مطلوب روابط عمومی در افکار و تصمیمات برشمرد و خواستار به روز رسانی اطلاعات و آموزش‌های تخصصی در کنار تقویت انگیزه معنوی در وجود افراد برای کسب موفقیت در زمینه روابط عمومی و اطلاع رسانی شد.

دیدگاه کاربران