عضویت در خبرنامه الکترونیک
رئیس پلیس آگاهی ناجا :

اعلام شکایت از رفتار نامناسب ماموران از طریق سامانه ۱۹۷

کد خبر: 87756
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱:۲۱ ب.ظ

رئیس پلیس آگاهی ناجا با تاکید بر اینکه کارکنان پلیس آگاهی، تکریم مراجعان را در سرلوحه کار خود قرار داده اند، اظهار کرد: این پلیس تمام تلاش خود را برای حفظ حرمت ارباب رجوع به کار بسته تا به نوعی تامین امنیت که وظیفه ذاتی پلیس است بر همگان تثبیت شود.

به گزارش ندای مردم، سردار محمدرضا مقیمی در حاشیه دیدار با شهروندان در مرکز نظارت همگانی ناجا (۱۹۷)، ضمن تشکر از شهروندانی که از نحوه عملکرد و برخورد پلیس آگاهی انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق این مرکز اعلام می کنند، اظهارداشت: طبق بررسی صورت گرفته در سال گذشته، حدود ۴۱ در صد از کل تماس های شهروندان، مربوط به انتقادات و پیشنهادات از عملکرد این پلیس بوده است.

وی ادامه داد: شکایات مردمی از ماموران آگاهی ناجا و نحوه عملکرد آن‌ها در موضوعات مختلف، ثبت، دسته‌بندی و بررسی می‌شود و اگر خطای ماموران پلیس اثبات شود، با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس آگاهی ناجا ادامه داد: در صورتی که شخصی بابت برخورد نامناسب پلیس آگاهی شکایتی داشته باشد، می‌تواند شکایت خود را به سامانه ۱۹۷ اعلام کند و مطمئن باشد که به شکایتش بدون تعلل و بی طرفانه رسیدگی خواهد شد.

این مقام ارشد پلیس آگاهی ناجا به رشد ۵۳ درصدی میزان تقدیر شهروندان از عملکرد ماموران پلیس آگاهی سراسر کشور از طریق تماس های شهروندان با ۱۹۷ در سال گذشته اشاره کرد و گفت: افزایش چشمگیر تقدیر مردم از پلیس آگاهی نشان از اعتماد آنها به این پلیس است؛ متقابلا پلیس نیز به همه کسانی که این اطمینان را به وجود آورده اند، صمیمانه ارج می نهد.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار مقیمی با تاکید بر اینکه کارکنان پلیس آگاهی تکریم مراجعان را در سرلوحه کاری خود قرار داده اند، تصریح کرد: این پلیس تمام تلاش خود را برای حفظ حرمت ارباب رجوع به کار بسته تا به نوعی تامین امنیت که وظیفه ذاتی پلیس است بر همگان تثبیت شود.

دیدگاه کاربران